تبلیغات چاپی تعاملی بی نظیر

تبلیغات چاپی تعاملی بی نظیر

تبلیغات چاپی تعاملی بی نظیر

تبلیغات چاپی تعاملی بی نظیر

تبلیغات چاپی تعاملی بی نظیر یکی از جدیدترین و جذاب ترین شیوه های بازاریابی امروز است.

برندهای بزرگ مانند فورد، نیوآ و موتورولا از تبلیغات تعاملی برای معرفی محصولات جدید و خلاقانه استفاده می کنند. به کارگیری این تکنولوژی مدرن و ترکیب آن با چاپ یک نتیجه خاصی را حاصل می کند که کاربر مطئمناً یه خاطر می سپارد.در این مقاله به ۵ تا از جذابترین نوع این تبلیغات اشاره می کنیم.

۱٫گوشی موتورولا با قابلیت تغییر رنگ

این مثال از چاپ تعاملی به حق در صدر این لیست قرار می گیرد. شما می توانید با انتخاب رنگ در پانل تعبیه شده تغییر رنگ گوشی موتورولا موتو ایکس را مشاهده کنید. این روش بهترین راه برای نمایش تنوع رنگ دستاه بدون در دست گرفتن هر رنگ است. این تبلیغ با استفاده از خمیرهای نازک کوچک و پانل led تولید شده است.

۲٫دستبند محافظتی نیوآ

نیوآ خیال پدر و مادر ها را در ساحل ذریا و خیلی مکان های عمومی دیگر راحت می کند. این شرکت محصولی به نام سان بند برای تبلیغات تعاملی خود تولید کرده است. یک دستگاه کوچک ردیابی که والیدن می توانند به دور دست یا پای فرزند خود بسته و با کمک یک اپلیکیشن تلفن همراه از موقعیت آنها بخصوص در پارک یا ساح دریا مطلع شوند. شما می توانید یک محدوده انتخاب کنید و در صورت خارج شدن کودک از آن محدوده روی تلفن خود پیغام دریافت کنید.

۳٫جست و جوگر فورد

یکی از بهترین مثال های چاپ تعاملی است. کد QR فورد فعال شده (کد روی گوشی اسکن می شود) در تبلیغ به شما اجازه مشاهده ماشین شاسی بلند جدید را قبل از خرید می دهد. روی تصویر بکشید و تور معرفی شروع می شود.

۴٫ دکمه لایک فیسبوک C&A

دکمه های مجتمع در مجله! مجله مد لباس C&A در صفحه چاپ شده خود دکمه لایک فیسبوک قرار داده است.

دکمه لایک فیسبوک C&A

۵٫درباز کن شیشه نوشیدنی کارلزبرگ

این می تواند به عنوان بهترین تبلیغ نوشیدنی در جهان محصوب شود. کارلزبرگ باز کردن بطری ها را با تبلیغات مجله ممکن کرده است.

درباز کن شیشه نوشیدنی کارلزبرگدرباز کن شیشه نوشیدنی کارلزبرگ

فروشگاه پیروزگر-غفاری

مشاهده تمامی نوشته های نویسنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا