چاپگر کارت Heidi CP55

بازگشت به وبلاگ
چاپگر کارت Heidi CP55

چاپگر کارت Heidi CP55

چاپگر کارت Heidi CP55

چاپگر کارت Heidi CP55 پرینتر سریع مستقیم روی کارت است که تصویربرداری خلاقانه و کیفیت چاپ عالی با هزینه مقرون به صرفه را ارائه می دهد. یک راه حل بسیار سازگار است که برای رفع نیاز بسیاری از محیط های کاربری و عملیات های مربوط به انواع کارت ها طراحی شده است.

چاپگر کارت Heidi CP55 به کاربران خود مزایای زیر را ارئه می دهند:

رابط کاربر پسند: استفاده راحت. وصل و پرینت سریع

عمر بالای دستگاه اما مقرون به صرفه: عملیات های قابل اعتماد، چاپی با رزولوشن بالا و قیمت منطقی

بسیار مقیاس پذیر: یک چاپ مستقل با توانایی ارتقای قابلیت ها، ریبون ها و نرم افزار

امنیت بالا و مورد اعتماد: رمزنگاری تماس، بدون تماس و MS برای امنیت دیجیتالی با استانداردی قوی منطبق با EMV (یک روش پرداختی)

طراحی هوشمندانه: اندازه ای بهینه با طراحی منحصر به فرد، ایده آل برای محیط های کوچک

خصوصیات کلیدی:

قابلیت ها: CP55 یک پرینتر با کیفیت با رزولوشن ۳۰۰x300dpi است. چاپ لبه به لبه روی انواع مختلف کارت ها با ضخامت های متفاوت با رنج وسیعی از ریبون ها

عملیات: کاست ریبون آل این وان و غلطک تمییز کننده لود ریبون و پروسه تمییز کردن را راحت تر می سازد. شاخص های LED، دکمه ها و سیسم نمایشگر LCD وضعیت به خوبی کار می کند.

اجرا: مموری ۶۴MB داخلی پردازش و ذخیره سازی چاپ ها را با سرعت بالا تسهیل می سازد.

خصوصی سازی: قابلیت های انتخابی مختلفی برای محافظت در مقابل جعل کارت محیا می کند. از جمله اضافه کردن یک لایه پنهان امنیتی با استفاده از ریبون فرا بنفش به همراه رمزنگاری هوشمند کارت. از استاندارد امنیت جهانی EMV پشتیبانی می کند.

چند قسمتی بودن: پرینتر پایه یک رو CP55 به یک دستگاه دورو با یک واحد برگردان ارتقا یافته است. همچنین به آن نوار مغناطیسی و رمزنگاری تماسی و بدون تماسی به آن اضافه شد.

مشخصات تکنیکی CP55

مشخصات تکنیکی CP55

این سیستم همه کاره، تطبیق پذیر، قابل اطمینان و سفارشی سازی چاپ کارت در سراسر جهان چه توسط موسسات خصوصی و چه عمومی مورد اعتماد است. میلیون ها کارت شناسایی بسیار امن با دقت و زیبایی هر چه تمام تر با این پرینتر چاپ شده است. این دستگاه برای چاپ کارت های ساده مثل دانشجویی تا کارت های پیچیده مانند کنترل دسترسی و امنیتی به کار می رود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ