بهترین دستگاه چاپ سیلک

بهترین دستگاه چاپ سیلک

بهترین دستگاه چاپ سیلک

بهترین دستگاه چاپ سیلک دستگاهی است که در حین تولید و چاپ تیشرت هایی با کیفیت و جذاب کاربری راحت تری دارد. انتخاب دستگاه سیلک با توجه به تنوعی که در حال حاضر در سطح جهانی دارد می تواند کمی مشکل باشد.

ماشین چاپ اسکرین چیست؟

ماشین چاپ اسکرین یا سیلک اسکرین دستگاهی است که برای انتقال کاراکتر، گرافیک و سایر طرح ها بر روی تیشرت، پدهایی مثل موس پد، پادرری، زیر لیوانی، کاشی های سرامیکی، کلاه، کارت شناسایی و … استفاده می شود. اکثر پرینت های موجود روی تیشرت یا وسایلی که ذکر شد با سیلک و گاهی اوقات با سابلیمیشن انجام می شوند. باید به این نکته اشاره شود که پرینترهای اسکرین بهترین ماشین ها برای سفارشات تیراژ بالا و بزرگ هستند.

تمامی تیشرت ها یا سایر وسایلی که با سیلک اسکرین چاپ می شوند نه تنها خیلی خوب شسته می شوند بلکه کیفیت خود را در گذر زمان حفظ می کنند. یک پرینتر سیلک با اعمال جوهرهای غلیظ روی تیشرت به جای غوطه ور یا آمیخته شدن با تار و پود آن کار می کند. رنگ ها هر کدام به نوبت اعمال می شود، که این بدان معناست برای رنگ دوم به بعد احتیاج به اسکرین اضافی دارید.

جالبه که ماشین های چاپ اسکرین بسیار متنوع با خصوصیات مختلف هستند. شما می توانید این چاپ را در خانه یا شرکت یا به صورت صنعتی راه اندازی کنید.

معرفی برترین ماشینهای چاپ دستگاه چاپ سیلک در سطح جهانی

۱٫پرینتر اسکرین شخصی یودو Yudu

لیست خود را با این پرینتر اسکرین فوق العاده از شرکت یودو شروع می کنیم. یودو پیشتاز تولید ماشین های چاپ اسکرین است و این محصول برای استفاده محدود و شخصی تولید شده است.  این پرینتر یکپارچه بوده کار با آن هم روی اجسام پارچه ای و هم کاغذی راحت است. پرینتر برای استفاده بر روی پنبه و ترکیبات پنبه ای ایده آل است. این دستگاه دستی ابعاد ۸۴x29x56 cm با وزنی حدود ۱۴۵ کیلوگرم دارد. بهترین خصوصیات این دستگاه قابلی اتصال آن به کامپیوتر و پرینتر جوهرافشان است. این دستگاه در پکیج خود شامل تمامی تجهیزات جانبی مانند ورق امولسیون، مش اسکرین، صفحه تیشرت، کاردک، طلق جوهرافشان خام، چسب صفحه بهن، دیسک آموزش به همراه بطری جوهر مشکی ۶۰ میلی می باشد.

پرینتر اسکرین شخصی یودو Yudu

ویژگی های برجسته

  • لوازم جانبی کامل است
  • ورق امولسیون اجازه ساخت استنسیل دلخواه را می دهد
  • کنترل پنل کاربری راحتی دارد
  • هم روی پارچه و هم روی کاغذ چاپ می گیرد
  • صفحه پهن از ریزش جوهر در طول پروسه اسکرین جلوگیری می کند
  • به حدی جمع و جور است که برای فضای کوچک مناسب است
  • دیسک آموزشی دارد

۲٫ماشین چاپ اسکرین ۴ رنگ ۴ ایستگاه VEVOR

اگر به دنبال یک پرینتر اسکرینی هستید که پروژه های بزرگ شما را انجام دهند، می توانید این مدل VEVOR را انتخاب کنید. شرکت VEVOR بیش از ۱۱ سال است در صنعت تجهیزات و منابع چاپ فعالیت دارد.

این ماشین چاپ اسکرین کیفیت ساخت بالایی دارد و یک طراحی دستگاه چرخشی دارد. طراحی چرخشی اجازه تنظیم پرینتر در جهت های عمودی برای استفاده راحت تر را می دهد. پرینتر بزرگ و در اندازه های ۷۸x61x52cm و صفحات  ۴۵x55cm با وزنی حدود ۴۵ کیلوگرم می باشد. این بدان معناست که سنگین و بزرگ است و برای کارهای تبلیغاتی ایده آل است. علاوه بر این، پرینتر تماماً از فلز ساخته شده که دوام و استقامت بالای آن را نتیجه می شود. ماشین پرس سیلک اسکرینی است که برای فابریک، کاغذ، فلز، پلاستیک، شیشه، چرم، سرامیک و … استفاده می شود. ماشین یک پایه چرخشی و ورقه های برنجی دارد، که اجازه چرخش ۴ ایستگاه را آزادانه می دهد. سرعت چاپ این دستگاه ۳۰ تا ۴۰ تیشرت در ساعت است.

ماشین چاپ اسکرین 4 رنگ 4 ایستگاه VEVOR

ویژگی های برجسته

  • تماماً فلزی و با دوام
  • دستگاه چرخشی و حرکت عمودی دستگاه
  • پایه چرخشی و ورق های برنجی برای تنظیم راحت تر و رسیدگی کمتر
  • سرعت چاپ بالا ۳۰ تا ۴۰ تیشرت در ساعت
  • دستورالعمل نصب صحیح را به همراه دارد
  • هد اصلی از قبل اسمبل شده تا نصب راحت تر باشد
  • ۴ ایستگاه ۴ رنگ برای تولید بهتر

۳٫ماشین چاپ اسکرین  تک ایستگاه Mophorn

این پرینتر اسکرین برای کارهای خانگی یا Do it yourself ایده آل می باشد. کار با آن راحت است و زمان زیادی نمی برد. این پرینتر تماماً از فلز ساخته شده که ماندگاری و استقامت آن را تضمین می کند. با این حال، صفحه از چوب ساخته شده که هممچنین قوی و با دوام است. ابعاد ماشین ۶۰x59x29cm  با وزنی حدود ۲۱ کیلوگرم است. سایز صفحه ۵۵×۴۵ cm است.

این ماشین چاپ می تواند روی هر ماده ای مانند فابریک، کاغذ، شیشه، چوب و پلاستیک استفاده شود. حتی می توان آن را برای چاپ کیف و کیسه، روبالشی و کیف های غیر پشمی و … استفاده کرد. محدودتی در چاپ با این دستگاه وجود ندارد. اما برای چاپ تیشرت طراحی شده چون صفحه مخصوص تیشرت دارد. لایه صفحه به راحتی و مستقل می چرخد. به علاوه، ماشین بچرخ دنده های دوبل قابل تنظیم برای قاب اسکرین دارد. به این علت شما می توانید از قاب اسکرین با هر وزنی استفاده کرده و به جهت عمودی بدون هیچ مشکلی آن را حرکت دهید.

علاوه بر این، این پرینتر اسکرین یک دستگاه جانبی و پشتیبان دارد که آن را ثابت نگاه داشته و بالانس آن را برای استفاده حفظ می کند.این یک دستگاه چرخشی ۴ رنگ تک ایستگاه می باشد که می تواند برای چهار صفحه مختلف استفاده شود.این دستگاه نیاز به کامپیوتر برای کار ندارد.

ماشین چاپ اسکرین  تک ایستگاه Mophorn

ویژگی های کلیدی

  • ساخته شده از فلز قوی و بادوام
  • طراحی شده برای تیشرت اما توانایی چاپ روی اجسام دیگر
  • سیستم دوچرخه برای تنظیم راحت تر و استفاده از قاب های اسکرین متنوع
  • کاربری راحت
  • توانایی به کارگیری همزمان ۴ صفحه

 

۴٫پرینتر سیلک اسکرین تک ایستگاه تک رنگ SHZOND

بین این محصول و محصولات قبلی هم از لحاظ ظاهری و هم کاربرد شباهت های زیادی وجود دارد اما چند اختلاف جزئی در هر کدام به چشم میخورد. یک تفاوت بزرگ در تعداد ایستگاه های آن ها است.

این پرینتر اسکرین SHZOND یک دستگاه مطمئن که می توان برای پروژه های شخصی به آن رجوع کرد. این دستگاه نیز تماماً از فلز است. ابعاد آن حدود ۶۴x53x32 cm با وزن تقریبی ۱۵ کیلوگرم که سبکتر از قبلی ها است می باشد. صفحه آن از چوب ساخته شده و ابعاد آن ۴۵ در ۵۵ سانتی متر است. خوشبختانه پالت قابل برداشت است و شما می توانید آن را در هر جهتی حرکت دهید. کلمپ اسکرین نیز بسته به نیاز شما می تواند به سمت بالا و پایین حرکت کند. این کلمپ برای قاب اسکرین هایی با ضخامت حدود ۴٫۵ سانتی متر مناسب می باشد.

می توان از این چاپ پرس برای لباس و معمولاً به علت صفحه آن برای تیشرت استفاده کرد. با این حال از آن می توان برای چاپ روی فلز، کاغذ، برد مدار، پلاستیک، چوب، فابریک پشمی و … استفاده کرد.

پرینتر سیلک اسکرین تک ایستگاه تک رنگ SHZOND

ویژگی های کلیدی

  • ساخت تمام فلزی برای استقامت و ماندگاری بیشتر
  • ایده آل برای چاپ تیشرت
  • قابل استفاده روی هر ماده ای
  • دستگاه چرخشی برای حرکت راحت تر
  • پالتی با تنظیم راحت

۵٫کیت چاپ اسکرین یکپارچه Merchmakr

این ماشین نیز برای کار شخصی و خودکامه بسیار مناسب است. یک سیستم چاپ اسکرین بسیار فشرده و جمع و جور می باشد که از یک طراحی منحصر به فرد بهره می برد که از سایر دستگاه هایی که معرفی شد متفاوت است. ابعاد ماشین ۵۹x48x43cm و وزنی حدود ۲۰ کیلوگرم دارد.

چیزی که این ماشین را از بقیه مستثنا می کند دارا بودن واحد افشا یا در معرض قرار گرفتن آن است. این خصوصیت اجازه ساخت استنسیل های اسکرین دلخواه کاربر می دهد. به علاوه طراحی های چند رنگ را با سیستم ثبت HotSwap انجام می دهد. HotSwap یک کلمپ مخصوصاست که طوری طراحی شده است که به شما اجازه می دهد اسکرین را بدون تلاش و سریع انجام دهید. همچنین یک تب ثبت اسکرین نیز موجود است که اجازه به ترتیب کردن رنگ ها در طرح شما را می دهد و این خصوصیت منحصر به فردی است که در کمترین دستگاهی یافت می شود. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود، ماشین شامل یک طیفی از ابزار است تجربه چاپ اسکرین را به ماکزیمم می رساند. جدا از پرس چاپ اسکرین، واحد افشا، چراغ و زمان سنج دیجیتال، مش ۱۶۰، کاردک، جوهر پایه آب مشکی، جوهر پایه آب سفید، فیلم ترنسپرنت ضد آب، امولسیون دو هسته ای، کوتر چاقویی و بردارنده امولسیون است.

کیت چاپ اسکرین یکپارچه Merchmakr

ویژگی های کلیدی:

  • طراحی ظریف و فشرده
  • سیستم HotSwap
  • لوازم جانبی متعدد
  • کاربری راحت
  • ساخته شده از فولاد مقاوم
  • توانایی چاپ روی هر جسمی (بهترین چاپ روی تیشرت)
  • دیسک راهنما

۶٫ماشین چاپ اسکرین دو چرخ ۶ ایستگاه ۶ رنگ

این دستگاه برای تجارت های بزرگ تیشرت زنی تعبیه شده است. تا ۶ صفحه را نگخداری کرده و پروژه های رنگارنگ را پشتیبانی می کند. این ماشین دو چرخ کاربری و عملیات راحتی دارد. بسته به سایز و وزن اسکرین می توان کلمپ ها را تنظیم کرد. بعلاوه، طراحی مخصوص چرخشی نیز دارد که باعث بالارفتن دقت و ازبین بردن خطاهای کاردک و پاشیدگی جوهر می شود. از مزایای آن می توان به کاربری راحت، سرعت تولید بالا، حساسیت چرخش فوق العاده، ساخته شده از فولاد و آهن برای کار سنگین و چند رنگه بودن ماشین اشاره کرد. اما این دستگاه معایبی نیز دارد. گران قیمت است. فضای زیادی را اشغال می کند و فقط مناسب تجارت های بزرگ است.

ماشین چاپ اسکرین دو چرخ 6 ایستگاه 6 رنگ 

فروشگاه پیروزگر-غفاری

مشاهده تمامی نوشته های نویسنده

یک نظر

  • سخیکار _ آستارا

    سلام و وقت بخیر
    ممنون میشم در خصوص قیمت دستگاه چاپ ۶ ایستگاه ۶ رنگ اطلاع رسانی فرمائید….و اینکه آیا در شرکت دستگاه خشک کن هم عرضه میشه ؟ قیمت خشک کن هم لطفا اطلاع بدید… متشکرم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا