دما و زمان مناسب برای چاپ سابلیمیشن

دما و زمان مناسب برای چاپ سابلیمیشن

دمای مناسب سابلیمیشن

دما و زمان مناسب برای چاپ سابلیمیشن

امروزه چاپ سابلیمیشن که به آن چاپ حرارتی نیز می گویند بازار داغی را در صنعت چاپ به خود اختصاص داده است. سابلیمیشن یا تصعید را گذر از حالت جامد به گاز بدون عبور به حالت مایع می گویند. از چاپ سابلیمیشن برای انتقال تصویر مورد نظر روی انواع مختلفی از اجسام مانند پارچه، لیوان، موس پد و … استفاده می شود. کیفیت این چاپ بسیار بالا بوده و با شست و شو کمرنگ یا محو نمی شود. این روش چاپ روی اجسام از هزینه کمتری نیز نسبت به سایر روش ها برخوردار بوده و بسیار راحت تر است.

مواد مورد نیاز

برای چاپ سابلیمیشن به چند وسیله ضروری از جمله طرح مورد نظر، کاغذ سابلیمیشن یا ترنسفر، جوهر سابلیمیشن، جسم مورد نظر، پرینتر جوهرافشان و پرس حرارتی نیازمندیم. کیفیت نهایی چاپ وابسته به مواد مصرفی در پروسه چاپ است. برای مثال با استفاده از کاغذ سابلی با کیفیت و تراکم بالا انتقال بهتری صورت می گیرد. اما علاوه بر مواد مصرفی دو فاکتور دیگر در کیفیت چاپ تعیین کننده هستند. دمای مناسب پرس حرارتی بسته به نوع جنس و زمان مورد نیاز برای پرس.

در جدول ذیل دما و زمان مناسب برای چاپ سابلیمیشن روی اجسام پرکاربرد نشان داده شده است. این ارقام و اعداد پس از صحبت با تولیدگنندگان، فروشندگان، مصرف کنندگان و حرفه ای های صنعت سابلیمیشن گردآوری شده است.

جدول سابلیمیشن

 

برای خرید کاغذهای سابلیمیشن و جوهرهای سابلیمیشن مرغوب کلیک کنید.

فروشگاه پیروزگر-غفاری

مشاهده تمامی نوشته های نویسنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا