قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت پیروزگر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. هر دو طرف (پیروزگر و کاربران) نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین جاری کشور متعهد هستند. تمامی کالاهای این فروشگاه، بر حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند. کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. همچنین اگر در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های پیروزگر تغییراتی در آینده ایجاد شود در همین صفحه به روز رسانی می شود. مشتری یا کاربر توافق می کند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.


تعریف مشتری و کاربر

کاربر در سایت به شخصی گفته می شود که با ثبت اطلاعات کاربری خود در سایت عضو می شود. سپس برای خرید با نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود وارد می شود. و به علت ثبت قبلی اطلاعات، روند راحت تری در خرید طی می کند.

مشتری به کاربر مهمانی گفته می شود بدون ثبت نام و ساخت حساب اقدام به خرید محصولی از سایت می کند. مشتری می تواند از طریق روند خرید و تایید سفارش در سبد خرید اطلاعات خود اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، ایمیل، آدرس، کد پستی و توضیحات لازم را در فرم وارد کند.


تعریف فروشنده و شرایط کالاهای سایت

محصولات ارائه شده در این وبسایت:

۱٫ توسط پیروزگر مستقیماً و انحصاری وارد شده است. مانند برند WWM و XEROX.

۲٫ از شرکت های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می گردند.

۳٫برخی فروشندگان این صنف با پیروزگر همکاری کردهه و محصولات خودرا به واسطه این فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین به فروش می رسانند.

۴٫ برند هر کالا، کشور سازنده و دستگاه های سازگار هر محصول در توضیحات محصول مشخص شده است.

۵٫ مسئولیت های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدات پس از فروش محصول بر عهده فروشنده می باشد.

۶٫ در صورت درخواست ارسال فاکتور برای محصول، مشتری باید قبل از خرید با پشتیبانی تماس بگیرد.

۷٫ سفارش هایی که دارای حداقل یک کالا از سایت می باشند و تا ساعت ۱۷ هر روز کاری نهایی شوند. حداکثر تا ۲۴ ساعت از زمان سفارش( طبق زمان اعلام شده در سایت) در تهران و به شهرستان ها ارسال خواهند شد.

۷-۱٫ منظور از ۲۴ ساعت، زمان آماده سازی و ارسال کالا از انبار پیروزگر به خریدار است که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر کند.

۸٫ در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشگاه به دلایلی مانند اتمام مجود وجود دارد. پیروزگر در صورت اتمام موجودی موظف است به خریدار اطلاع داده و تا یک روز کاری مبلغ فاکتور را عیناً به حساب مشتری واریز نماید.

۹٫ درصورتیکه مشتری جنسی را از سایت خریداری کند و قیمت آن تغییری کرده باشد اما در سایت به روز رسانی نشده باشد. فروشنده و مشتری باید توافق کرده که سفارش لغو شود . در غیر این صورت مبلغ مازاد یا کسری به حساب حساب واریز گردد.

۱۰٫ در صورت خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان از سایت، ارسال کالا به سایر نقاط ایران رایگان می باشد. هزینه حمل و نقل به عهده پیروزگر می باشد.

۱۱٫روش ارسال (در صورت ذکر نشدن در بخش خرید) قبل از ارسال از انبار با مشتری هماهنگ می شود. حمل برای شهرستان ها با باربری های مختلف، تیپاکس، پست و هوایی و برای تهران با پیک موتوری، ماشین سواری، وانت و کامیون صورت می گیرد.

۱۱-۱٫ به علت عدم پس کرایه شرکت پست، اگر گزینه پست و محاسبه هزینه آن در بخش خرید موجود نبود. اگر مشتری درخواست ارسال پستی محموله خود را داشته باشد. هزینه بار از پست استعلام شده و به مشتری اطلاع داده می شود. در صورت توافق قبل از ارسال باید هزینه پست از طرف مشتری پرداخت شود.

۱۲٫ در صورت وجود گارنتی برای محصول در قسمت توضیحات به آن اشاره خواهد شد. لوازم جانبی دستگاه های پرینتر و پلاتر اعم از چیپ، هد، کارتریج، دمپر و … هیچ نوع گارانتی نداشته و پس از خرید به هیچ عنوان مرجوعی صورت نمی گیرد.

۱۳٫ پیروزگر موظف است برای محصولاتی که فایل دیجیتالی هستند مانند کد ریست پرینتر ، پس از خرید از سایت توسط مشتری فایل را در برای وی ارسال کند.


این نوشته را به اشتراک بگذارید