نوار چسب دو طرفه

نوار چسب دو طرفه

نوار چسب دو طرفه

نوار چسب دو طرفه

نوار چسب دو طرفه: اگر بخواهید یک آیینه را روی دیوار وصل کنید یا یک فرش را روی زمین ثابت کنید. اگر بخواهید تصویر یا تابلویی را بدون میخ و سوراخ کردن آویزان کنید تا بعداً اگر خواستید جدا کنید. چسب دوطرفه بهترین انتخاب است.

چسب های دوطرفه در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. آن ها برای اتصال دو قطعه دائمی و بدون تغییر عالی هستند. این چسب برای اتصال سخت اجسام درحالیکه هنوز قابلیت تغییر مکان آتها باشد یا به راحتی بتوان برای دوره زمانی کوتاه آن ها را ثابت کرد مناسب است. بسته به اجزای به کار رفته در یک نوار، چسب خصوصیات منحصر به فرد و مشخصی را ارائه می دهد. نوع چسب به کار رفته، کاغذ پشتی سیلیکونی، بتونه و … .

ساختار نوارهای چسبی دوطرفه

نوار چسب دوطرفه از لایه های مختلفی تشکیل شده اند. لایه چسب می تواند به یک طرف یا هر دو طرف نوار اعمال شود. در زیر ساختار معمول یک نوار چسب دوطرفه آورده شده است.

نوار چسب دوطرفه

۱)کاغذ سیلیکونی ۲)چسب ۳)بتونه-دائمی کننده-چاشنی ۴)پشتی ۵)بتونه ۶)چسب

لایه پشتی یا Backing

backing یکی از لایه ها و اجزای اصلی یک نوار چسب دوطرفه است. برای سطوح سخت تر از backing  و چسب با فوم ضخیم تر استفاده می شود. از نوارهای فیلمی و نازک می توان برای نیازهای اتصال ترنسپرنت استفاده شود. نوارهای با عملکرد قوی تر نیز قابلیت کاهش و پراکندگی فشار را به علت خاصیت ویسکوزیتی خود دارند.

آستر یا لایه سیلیکونی

آستر روی چسب را پوشش می دهد. و فاکتوری مهم برای پروسه جداسازی و به کارگیری چسب است.

سیستم چسب

انتخاب مناسب چسب وابسته به  مواردی مانند نیاز کاربری، سطح و موادی که باید چسبانده شوند، مدت زمان مورد نیاز برای دوام چسب و در آخر محیطی که قرار است به کارگرفته شود است.

موارد استفاده نوار چسب دوطرفه

چسب دوطرفه در طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارد. موارد استفاده این چسب از خانگی، دکوراسیون گرفته تا صتعت و ساختمان سازی است.

لطفا برای خرید به فروشگاه وبسایت مراجعه فرمایید.

فروشگاه پیروزگر-غفاری

مشاهده تمامی نوشته های نویسنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا