پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900

بازگشت به وبلاگ
پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900

پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900

پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900

پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900 آخرین دست آوردهای تکنولوژی پرینترهای جوهرافشان عکاسی را دارد. با ترکیب هدر پرینت میکرو پیزو TFP و جوهر اولتراکروم اپسون، این پلاترها یک سطحی بی سابقه از کیفیت را در بین دستگاه های اپشون ارائه می دهند.

کیفیت عکس

وقتی بحث کیفیت عکس به میان می آید، خانواده پلاترهای فرمت بزرگ اپسون پرو به عنوان پیشتاز در سطح جهانی در نظر گرفته می شوند. با معرفی سری پرو ۹۰۰ اپسون بار دیگر مقیاس کیفیت عکس را در سطح جهانی بالا برد. این کیفیت به علت تکنولوژی های کلیدی زیر می باشد:

  • تکنولوژی هد چاپ اپسون میکرو پیزو TFP
  • تکنولوژی سایز قطره متغیر
  • رزولوشن ۲۸۸۰x1440dpi
  • LUT پیشرفته (LUT یک مخفف است که برای Look Up Table می آید … در اصل، یک LUT مجموعه ای از مقادیر در قالب جدول است … که به شما اجازه می دهد یک مجموعه ای از مقادیر رنگ را به مقادیر رنگ دلخواه تغییر دهید.)
  • حالت ۱۴۴۰×۱۴۴۰ dpi

دارا بودن تکنولوژی هد چاپ ۱۰ کاناله، هد چاپ جدید و عریض ۱ اینچی ۳۶۰ نازل برای هر رنگ (کانال) دارد. مزیت دیگر هد میکرو پیزو TFP کوتینگ دفع جوهر  است که گرفتگی نازل ها را کمتر می کند. که در نتیجه نیاز به تمییز کردن و خوابیدن دستگاه کمتر می شود و هزینه به طبع کاهش می یابد.

تکنولوژی سایز قطره متنوع

با کنترل پالس الکتریکی اعمالی به عنصر هد چاپ پیزو، هد چاپ کیرو پیزو سری پرو۹۰۰ قابلیت تولید قطره با سایزهای مختلف بسته به نوع تصویر و رسانه مصرفی را دارد.

رزولوشن ۲۸۸۰x1440dpi و ۱۴۴۰x1440dpi

اپسون سری پرو ۹۰۰ تا رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ را ارائه می دهد. این کیفیت به علت تکنولوژی سایز قطره متغیر که سایز قطره تا کوچکی ۳٫۵pl را نیز پشتیبانی می کند، است. این پلاترها قابلیت چاپ در رزولوشن ۱۴۴۰ را نیز دارند.

سرعت بالا

در مقایسه با پلاترهای قبلی، اپسون سری ۹۰۰ بازده چاپ حدود دو برابر سرعت را دارند.

  • بر اساس A1 حالت درفت در ۷۹۰۰/۹۹۰۰
  • بر اساس A2 حالت درفت ۴۹۰۰

پلاتر جوهرافشان اپسون سری Pro 900

 

تکنولوژی LUTپیشرفته

بهره گیری از تکنولوژی رنگ پیشرفته و جدید LUT باعث شده پلاترهای پرو ۹۰۰ به بهینه سازی بالاترین سطوح نواحی کلیدی کیفیت عکس برسند. در زیر به بعضی از این نواحی کلیدی اشاره می کنیم.

گرادیان نرم تر

در ترکیب با سیستم جوهر ۱۰ رنگه، تکنولوژی Lut جدید چاپ هایی با گرادیان رنگ نرم تر و صاف تر قابل توجهی ارائه می دهد.

گرادیان نرم تر

دانه پردازی

با بهبود فرآیند انتخاب ترکیب جوهر، تکنولوژی LUT جدید، دانه های عکس را کاهش می دهد.

محدوده رنگ

پایه عکس های با کیفیت که سری پرو ۹۰۰ اپسون چاپ می کند محدوده رنگی بزرگ شده حاصل از تکنولوژی جوهر  ۱۰ رنگ اولترا کروم HDR است. این خصوصیت قابلیت های پروفینگ را با گسترش محدوده رنگ افزایش می دهد تا نقطه های رنگ بیشتری نسبتبه قبل تولید شوند.

در ساخت مزایای معرفی شده با جوهر VM یا مگنتای واضح اولتراکروم، اپسون تکنولوژی جوهر پیگمنت اولتراکروم HDR (رنج داینامیک بالا) را مهندسی و طراحی کرد. این جوهر خصوصیات کلیدی پیشینیان خود را از جمله سه سطح جوهر سیاه برای بالانس طوسی و گرادیان تونالیته نرم تر برای حرکت از سایه به هایلایت حفظ کرده است. در عین حال مشکلات گرادیان تونالیته کوتاه و جابه جایی و چرخش رنگ را برطرف کرده است.

سیستم جوهر ده رنگ

یکی از مزایای برتر جوهرهای HDR اولتراکروم استفاده از جوهر سبز و نارنجی است که طیف رنگی را گسترش می دهند (به خصوص در حرکت سبز به زرد و زرد به قرمز).

سیستم جوهر ده رنگ

خصوصیات کلی دستگاه های سری پرو ۹۰۰

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ