کاغذی برای نجات زنبور

کاغذی برای نجات زنبور

کاغذی برای نجات زنبور

چارلز داروین: “زندگی بشر بسیار دشوار می شود اگر زنبورها ناپدید شوند”.

در این دوره زمانه زنبورها در خطر هستند. یک زنبور معمولی باید مسافت بیشتری را برای یافتن گیاه موورد نظر طی کند و این باعث بروز خستگی و مرگ زنبور می شود. این کاغذ را ردبول یا انرژی زایی برای زنبورها در طول سفر خود در نظر بگیرید. یک کمک مازاد مورد نیاز برای به انجام رساندن کار است. از دست دادن و انقراض زنبورها خبر تازه ای نیست. این محصول برای نبرد با این مشکل تولید شده است. کاغذی برای نجات زنبور

این کاغذ بسیار مفید و قدرتمند است. کاغذ پر شده است از مواد عالی که به زنبورها کمک می کند. چیزهایی که زنبورها دوست دارند مانند عسل، دانه گیاهی و گلوکز. به علاوه این کاغذ با جوهر پایه آب UV چاپ شده و روی کاغذ ۱۰۰ درصد قابل تجزیه تولید می شوند.

همانطور که گفته شد این کاغذ با رنگ UV پایه آب پوشش داده می شود. یک الگویی از دایره های قرمز رنگی که فقط توسط زنبورها قابل مشاهده است چاپ می شود.

چرا دایره های قرمز؟

دشت زیبایی را پیش روی چشمان خود تصور کنید. زنبورها این دشت را به صورت دایره های قرمز نگاه می کنند. این الگوهای فرابنفش اغلب نواحی فرود زنبورها را مشخص می کنند. که آن ها را به سمت بخش هایی از گیاه هدایت می کند که شامل شهد و گرده است.

فروشگاه پیروزگر-غفاری

مشاهده تمامی نوشته های نویسنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای الزامی میبایست تکمیل شوند.

بازگشت به بالا