طراحی بنر ایستاده

بازگشت به وبلاگ
pull up banner

طراحی بنر ایستاده

طراحی بنر ایستاده

بنر ایستاده (pull up banner) یک راه بسیار موثر و تاثیرگذار برای معرفی تجارت خود، تبلیغ خدمات، ارتقا و معرقی برند و اطلاع رسانی مناسبت ها می باشد. طراحی محصولاتی با فرمت بزرگ مثل بنر با طراحی تراکت و بروشور متفاوت است. در این وبلاگ به چند نکته مفید در طراحی بنر اشاره می کنیم.

لوگو خود را در بالای بنر قرار دهید

لوگو و هر اطلاع حیاتی دیگر را در بالای بنر قرار دهید. نه تنها بالای بنر بیشترین نوجه را به خود جلب می کند. بلکه موانعی مثل میز و صندلی معمولاً جلوی بنر و قسمت های پایین آن را سد می کند.

از اطلاعات طبقه بندی شده استفاده کنید

افراد بنر را از بلا به پایین و راست به چپ می خوانند. به این علت است که بنر و اطلاعات مهم (بولت دار) و تصاویر باید در بالا قرار گیرد. سایر اطلاعات اضافی در پایین بنر قرار داده شود. وسوسه نشوید که سایر فضای خالی را با متن پر کنید. هدف بنر ایستاده شما جلب توجه سریع است، پس افراد را با تیتر عالی و جذاب جذب کنید. یک آدرس وب سایت یا اطلاعات تماسی که راحت به خاطر می ماند را برای کسب اطلاع بیشتر در بنر قرار دهید.

به زیبایی بنر اهمیت دهید

زیبایی طرح شما استایل طرح برند شما را تعیین می کند. قوانین مشخصی برای یک طراحی تاثیر پذیر وجود دارد. رعایت این قوانین باعث می وشد بازاریابی شما به چشم آید و پیغام شما به طور واضح به گوش برسد. با این حال شما باید استایل و حس خاص خود در طرحی را پیدا و در نظر بگیرید. یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برند شما را در بازر مخصوص خود متفاوت و مشخص می کند.

فقط از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

بنر ایستاده محصولی بزرگ با بیانیه ای مهم است. با استفاده از تصاویر بی کیفیت برند و پیغام خود را بی اعتبار می کنید. اگر در بنر خود از تصویر استفاده می کنید، سعی کنید خلاقانه، گیرا، غیر متعارف یا شوخ طبع گونه باشد. بهتر است تصاویر ۳۰۰dpi در سایز هنری باشد. تصاویر با رزولوشن پایین با بزرگ شدن مات و پیکسلی نمایش داده می شوند.

متون , تایپوگرافی واضح به کار ببرید

بنر ایستاده شما ممکن است فقط چند ثانیه زمان برای چلب نظر داشته باشد. مردم علاقه خود را سریع از دست می دهد بنابراین باید از فونت واضح و خوانا و معمول استفاده کرد.

از فضای بنر درست و مفید استفاده کنید

از فضا نترسید و نیازی نیست تمام گپ ها را با متن پر کنید. مهمترین حدف جذب چشم به پیام اصلی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

نظرات (1)

  • piroozgar.com پاسخی برای %s بگذارید

    زیبایی طرح شما استایل طرح برند شما را تعیین می کند. قوانین مشخصی برای یک طراحی تاثیر پذیر وجود دارد. رعایت این قوانین باعث می شود بازاریابی شما به چشم آید و پیغام شما به طور واضح به گوش برسد. با این حال شما باید استایل و حس خاص خود در طرحی را پیدا و در نظر بگیرید. یک طراحی زیبا و منحصر به فرد برند شما را در بازر مخصوص خود متفاوت و مشخص می کند.

    در زمان نصب ۱۳۹۸-۰۶-۳۱ خطایی رخ داد: ۷:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ