پرینتر پاک کن توشیبا

بازگشت به وبلاگ
پرینتر پاک کن توشیبا

پرینتر پاک کن توشیبا

پرینتر پاک کن توشیبا

پرینتر پاک کن توشیبا اشاره به پرینتر جدید توشیبا دارد که از تونری استفاده می کند که پاک می شود.

توشیبا با معرفی این دستگاه راه حلی بهینه برای کاهش هزینه های مصرفی اداری ارائه داد. طبق ادعای خود توشیبا هزینه مصرفی کاغذ تا ۸۰ درصد کاهش می یابد. این دستگاه از کاغذ چاپ معمولی و تونری که قابل پاک شدن است استفاده می کند.

پاک کن

سیستم چاپ همان سیستم سنتی لیزری است تنها تفاوت آن استفاده از یک تونر مخصوص است. این دستگاه مجهز به یک بخش پاک کن است. کاغذ چاپ شده به پاک کن فرستاده می شود تا کاملاً پاک شود. کاغذ بیرون آمده از پاک کن بسیار به کاغذ نو نزدیک است. البته از آن جایی که واقعاً جوهر را بر نمی دارد (آن را بی رنگ می کند)، اگر کاغذ زیر نور قرار گیرد کاراکترهای چاپ قبلی مشخص می شوند. به این علت از این نوع چاپ برای اسناد حساس، سری و مهم استفاده نمی شود.

هر کاغذ تا ۵ بار قابل پاک شدن و چاپ دوباره است که کاهش هزینه اتلافی قابل توجهی را در بر دارد. بخش پاک کن تونایی تشخیص اینکه تعداد بار استفاده شده کاغذ را دارد. زمانیکه کاغذ از پاک کن رد می شود دفعات استفاده از کاغذ را تشخیص داده و اگر کاغذی قابل بک شدن نباشد به طور اتومات آن را به یک بخش باطله می فرستد.

توشیبا برای افرادی که نگران از دست دادن داده های روی صفحات خود هستند نیز راه حلی ارائه داده است. پاک کن یک گزینه ای برای اسکن و ذخیره دیجیتالی اسناد قبل از پاک شدن دارد.

نسخه اولیه این سیستم جدید تنها توانایی چاپ آبی رنگ را داشت. اما توشیبا اعلام کرده بود که سخت مشغول کار روی رنگ های دیگر  ارائه یک دستگاه تمام رنگ است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

نظرات (1)

  • مهدی پاسخی برای %s بگذارید

    سلام آیا شما پرینتر پاک کن جوهر دارید

    در زمان نصب ۱۴۰۲-۱۲-۲۵ خطایی رخ داد: ۰:۲۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به وبلاگ